Home >> Main Index >> Home >> State of Jalisco >> Puerto Vallarta >> Topic

GRINGO GUAPO

Posted by guapo 
GRINGO GUAPO
March 01, 2010 06:41PM
Guapo gringo would like to meet an extraordinary woman that resides on, or by the beach. I am a young 53 year old retired widowed male, without children, five feet, ten inches, brown (shaved) hair and doe brown eyes with a better than average build. I am an optimistic and largely a contented individual, but I would prefer you to get to know me personally as an alternative, of trying to portray myself. How I distinguish myself may not be, as you may perceive me. Therefore, I would like to encourage you to contact me and determine who I am. My e-mail is 4guapo@gmail.com. Photographs obtainable …
Gringo de guapo quisiera satisfacer a una mujer extraordinaria, que reside en, o por la playa. Soy un 53 año retirado viudo varón joven, sin hijos, cinco pies, diez pulgadas, de color café (raspado) de cabello y los ojos de Samuel doe marrón con un mejor que el promedio de la generación. Soy un optimista y en gran parte a una persona feliz, pero preferiría que conocerme personalmente como una alternativa, de tratar de retratar a mí mismo. ¿Cómo distingo yo mismo puede no ser, como se puede percibirme. Por lo tanto, me gustaría te animamos a contactar conmigo y determinar quién soy. Mi correo es 4guapo@gmail.com. Fotografías que puedan obtenerse …
Re: GRINGO GUAPO
March 01, 2010 06:53PM
Casting a wide net, right?

Howard Platt, Manzanillo
hplattbc@gmail.com
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login

| Top of page | Main index | Search | What's new |